čtvrtek 19. dubna 2012

500 článků

Jsou to už víc než čtyři roky, co jsem začal psát tenhle blog a dělit se o své trénování a závodění. Za tu dobu jsem se myslím posunul nejen výkonnostně v orienťáku, ale i ve psaní, tak doufám, že se vám můj blog čte příjemně.
Do budoucna chystám pár menších obsahových změn, uvidíme, co se nakonec dočká realizace, takže nic prozrazovat ani slibovat nebudu. Snad jen to, že si myslím, že by se mělo jednat o zajímavé počtení.

Trocha autorské licence

Ale abych se vrátil k současnosti - o víkendu mě čeká první letošní závod ve Finsku. Silja-rastit (mimochodem v elitě jeden z kvalifikačních závodů finské repre na ME ve Švédsku) se koná kousek od Turku, což znamená, že by měl být narozdíl od lesa v Tampere bez sněhu (v Tampere už místy taky sníh není, většinou je ale tak nad kotníky, někdy po kolena - včera ověřeno).
Jsem zvědavý, jaké to bude, les i mapy vypadají pěkně, tak doufám, že se povede i výkon. Minulý týden jsem byl sice po návratu ze švédského soustředění pár dní nemocný, ale věřím, že už jsem se dostal zpátky do běžecké pohody.

Žádné komentáře: