úterý 24. března 2009

Italie numero due

Den 2
Tempo se zase o kus stupňuje, aspoň že se po včerejších zkušenostech s náročností terénu a problémovou mapou Radovan rozhodl tréninky trochu změnit a pokrátit. Dopoledne byly startovní okruhy o délce 300-600m. Po prvních třech jsem se docela slušně rozběhl (předtím jsem dělal chyby a moc jsem nemohl běžet rychle, protože jsem byl po včerejšku řádně ztuhlý) a měl jsem konečně pocit, že to v těch závrtech a hustníčkách začínám chápat. Nakonec jsem tak neměl ani nějak výraznou ztrátu jako včera.

Trénink startů (vybýhalo se z místa na cestě mezi nakreslenými starty a během běhu na start mapový bylo cílem si okruh namapovat a zvládnout moment startu)

Po obědě (kde se jako obvykle čekalo, než se sejdeme všichni, protože jinak se tady jídlo neroznášelo) pak byl handicapový start podle výsledků z dopoledne. Startoval jsem ke konci, ale už na jedničce se polovina startovního pole seběhla, když tuhle kontrolu nemohla najít (přitom zas tak těžká nebyla). V kontaktu jsem se udržel většinu postupu na dvojku, ale běžecky jsem na tom nebyl tak dobře, abych se dokázal udržet déle. Po chybě na 3. kontrole jsem se opět docela slušně rozeběhl a prakticky až do posledního křídla motýlka běhal bez větších chyb. Pak to přišlo a vychyboval jsem skoro každou kontrolu až do cíle. Poslední jsem ale ani tak naštěstí nebyl.

Handicapový (nebo-li chasing) start - (moje varianta - na 2. ta nejvíce vlevo, na 19. ta nejvíce vpravo; motýlky jsem šel v opačném pořadí než jsou natisknuty)

K večeři nás čekalo takové malé překvapení v podobě rýže (dosud byly samé těstoviny) a hlavně následujícího chodu "darů moře" - smažených chobotniček, kalamárů a krevet. Překonal jsem menší odpor v žaludku a docela mi to i zachutnalo.

Žádné komentáře: