středa 11. října 2023

JmL Uhřice

Podzim se zatím nese ve znamení celkem intenzivního závodění (na poměry posledních let), z čehož mám opravdu radost. A jelikož Tobiš už se rozkoukává v HDR, tak snad si tenhle trend udržím.

Uplynulá sobota byla ve znamení testování závodní formy před MČR štafet a družstev. Tedy pro mě spíše jen družstev, štafetu máme kvalifikovanou jen jednu a do ní tři lepší borce :) Terén jihomoravské ligy v Uhřicích sice úplně relevantní nebyl (větší kopce, čistý les), ale pro mě je teď každý závod dobrým testem.

A test se celkem vydařil. Pár chybek se vyskytlo - byť jedno přeběhnutí (12. kontrola) mě stálo dvě minuty. Ale v rámci možností to byl celkem kontrolovaný výkon, který jsem ustál i fyzicky (byť ke konci už to na mě bylo tak akorát a nohy už jsem sotva držel v nastoleném tempu). Výsledkem bylo třetí místo s nějakými pěti minutami na vítězného Osvalda Kozáka, což rozhodně není zlé.

Mapa H21C s mými postupy

A teď už na ta družstva, těším se! Ostatně poslední roky jsem je kvůli covidu a nemocem vynechával...

Žádné komentáře: