neděle 22. října 2023

MČR štafet a družstev '23

Po celých čtyřech letech jsem se opět účastnil klubového vrcholu sezóny - MČR štafet a klubů. V sobotu mě čekala jedna z našich mixových štafet. Sice jsem kvůli marodce mohl běžet i naše áčko v H21, ale rozhodl jsem se raději šetřit síly (no, ani jsem nemusel, viz níže). Mixový závod jsem si ale celkem užil, relativně to odsýpalo a bavilo mě to. V závěru přišla asi největší chyba na diváckou kontrolu, ale jinak to bylo celkem povedené.

Moje postupy v MIXu (3. úsek, asi nejlepší čas na úseku?) - bohužel se mi někam vytratila mapa, tak alespoň screenshot z Liveloxu

V neděli mě čekal finiš našeho áčka. Nebudu chodit okolo horké kaše, závod se mi teda vůbec nepovedl. Začátek byl totálně nekontrolovaný (do 10. kontroly v podstatě větší či menší chyba na každou druhou kontrolu). A neodsýpalo to ani fyzicky. Celkově z mojí strany opravdu špatný výkon - pokud budu chtít běhat naše lepší štafety, budu s tím muset zase něco udělat, protože takhle týmu moc nepomůžu. Fyzička je jasná, ale bude taky potřeba opět dostat pod kontrolu mapu. No, snad příště...

Moje trať DH21 (7. úsek)

2 komentáře:

Jakub Weiner řekl(a)...

Nepohlídat si začátek může jenom amatér... ;-)

Michal Jirásek řekl(a)...

Přesně! :D