pondělí 25. září 2023

Trojkombinace Brno a Vranov

Po nějaké době jsem se opět podíval na celostátní závody a rovnou to bylo na moji oblíbenou sprintovo-štafetovou trojkombinaci. Byl to pro mě hodně specifický víkend probíhající ve vysokém tempu - v sobotu rychle na závody do karantény, po doběhu do školy a učit dálkaře, z výuky hned na štafety, a ze štafet zase rychle domů. V neděli až na tu výuku v podobném duchu.

I tak jsem si to ale užil. Byť na rovinu, moje výkony byly dost slabé. Významnou roli samozřejmě hrál omezený trénink. Ale část výsledku přinesla i celková nerozzávoděnost - ta se mi vymstila zejména v sobotu, kdy jsem na sprintu třikrát zvolil špatný postup. No a pak znovu v lese při štafetách, kde jsem na dvou chybách nechal dohromady více než tři minuty - jednou na směrové chybě a v druhém případě na malé sebedůvěře (že jdu správně).

Sobotní sprint H21A s mými postupy

Sobotní štafety (3. úsek našeho áčka)

Aspoň neděle už byla slušnější, byť ke konci závodu už tolik sil nezbývalo. Aspoň jsem se ale vyhnul větším chybám, byť nějaká zaváhání se taky vyskytla.

Nedělní štafety (3. úsek našeho áčka)

Každopádně víkend jsem si opravdu užil a už se těším na MČR štafet a družstev. Tedy na štafety mě čeká maximálně MIX, protože jsme nekvalifikovali béčko (a do áčka máme tři jasně lepší nominanty). Ale i tak to bude určitě fajn vrchol podzimní sezóny.

Žádné komentáře: