neděle 22. října 2023

VčP Vítězná

Doslova do poslední chvíle to vypadalo, že z asi posledního závodu sezóny nic nebude a zůstanu doma. Ale nakonec jsem se rychle zabalil a pár minut před startem dorazil na výchoďák do Vítězné. Zkrácené rozcvičení, nenavozená koncentrace znamenala krásně hloupou chybu hned na první kontrolu :) Pak už to bylo postupně lepší, byť chybám jsem se stejně nevyhnul. Jako o týden dříve na MČR družstev, i tady jsem se mapově dostal do závodu až v jeho polovině. Fyzicky to bylo lepší, byť tentokrát mě dost brzdilo šlapání kopřiv a ostružin. Kde jsem ale šel čistě a nešlapal, byly z toho celkem hezké mezičasy okolo desítky. Ale můj výsledek myslím plně odpovídá výkonu.

Trať H21C s mými postupy

Jinak závody to byly moc hezké, les parádní a trať se mi taky moc líbila. Tak jsem rád, že to nakonec klaplo, byť pod stresem.

Uvidím, jak se podaří najít si čas na přípravu pro příští rok. Vypadá to ale nadějněji než pro letošek - a když se to naplní, bude potřeba si vyhodnotit, co se dařilo a co už méně. Tak aby to moje závodění zase za něco stálo.

Žádné komentáře: