pondělí 11. září 2023

Pořádání ŽA Koliba

Po několika letech jsem se zase dostal k pořádání závodů. Tentokrát jsme měli áčka na Kolibě a já za úkol šéfovat úseku hlídání kontrol. Oba dny to znamenalo i v lese pěkných pár hodin strávit jako jeden z hlídačů. Naštěstí bylo hezky a během toho hlídání jsem tak zvládl přečíst i jednu krátkou knížku :)

A v lese to bylo vyloženě houbové království (tolik hub jsem neviděl od Erasmu ve Finsku)

A dokonce se poštěstilo utrhnout trochu času a proběhnout si sobotní trať middlu pánské elity. Mapově to byl o dost lepší výkon než před týdnem (a to jsem běžel jen na 30centimetrové kolíky a se znalostí umístění 3 kontrol). Běžecky jsem samozřejmě dostal naloženo a při závodě bych skončil v závěru výsledkové listiny (ale ne úplném).

Trať M21 s mými postupy

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kuba:
Nebuď slušnej a řekni čas! ;-)

Michal Jirásek řekl(a)...

Raději mi to ani neposlalo upozornění... Hele, 41:43 s tím, že jsem běžel jen na dřevěné kolíky (což někdy nebylo tak jednoduché) a o třech kontrolách jsem věděl, kde jsou.