pátek 8. září 2023

E1 CVČ '23

Jednou z mála nových orienťáckých tradic se pro mě stává účast na Ceně východních Čech. Letos to sice klaplo jen na první etapu, ale i tak bylo fajn zase po pár měsících vyrazit do lesa.

Co naopak nebylo fajn, byl můj výkon. Ze začátku to bylo takové roztěkané, na každou kontrolu drobná myška - a na dvě z nich potom velká směrová chyba. Běžecky to taky nebyla sláva. Navíc lesy u Kocbeří nebyly kvůli vysokému borůvčí rozhodně zadarmo. V tom ohledu ale nakonec výsledek nebyl úplně marný.

Trať H21E s mými postupy (velké chyby na 5. a 7. kontrolu - ta na pátou byla po dlouhé době moje první paralelní, když jsem si spletl údolí v polovině postupu); moc hezká trať

Mírně pozitivní pocity si tak nakonec ze závodu beru zejména díky závěrečnému pytlíku, kdy mě seběhl Lála ještě s jedním mladým borcem - a motivován jinak mizerným závodem jsem si z toho udělal malé štafety a příjemný kontaktní (a úspěšný z hlediska udržení soupeřů za zády) závěr závodu.

Po mém závodě ještě HDR s Tobišem - s 4,2 km a 70 metry převýšení teda stavitelka děti nešetřila (nemluvě o postupu vysokým borůvčím, kde jsem Tobiše musel nést). Ale těch 73 minut jsme si užili a bylo fajn, že po cestě byla i spousta dalších kontrol :)

Žádné komentáře: