čtvrtek 7. dubna 2022

CESOM '22

Po pár letech mi opět vyšla účast na slovenském CESOMu, který se koná hned za hranicemi v terénech Šaštína a Borského Mikuláše (pro neznalé je to takový lepší Vracov). Letos mě čekala krátká a klasika v H21E. Konkurence nebyla sice široká, ale dostatečná, aby z toho bylo velmi hezké porovnání s dobrými slovenskými závodníky, kteří mi hezky naprášili :)

V sobotu se začalo middlem. Počasí, že by nikoho krom orienťáka ven nevyhnal (pár stupňů nad nulou, silný vítr a na start něco přes tři kilometry). Závod byl pro mě zpočátku takový opatrný a nejistý. Udělal jsem pár chybek, ale pak jsem se celkem rozeběhl a v závěru už to odsýpalo i výrazně rychleji než bylo mé finální 9. místo.

Mapa middlu H21E s mými postupy - chyby na 3.-5. kontrolu, nic zásadního, spíš to nebylo zcela pod kontrolou. Pak to ale začalo postupně hezky odsýpat.

Druhý den následovala klasika, na kterou aspoň přestalo tak foukat a občas bylo i sluníčko. Závod to byl ještě povedenější, byť jedné větší chyby jsem se nevyvaroval. Běžecky ale celkem slušné, jen mi asi chybí trocha rychlosti v nohou - to se s kočárkem prostě nenatrénuje. Ale hezké 4. místo, které jsem dosáhl i celkově.

Mapa klasiky H21E s mými postupy - chyby 7. kontrole (cca 1:30) a 24. kontrola (cca 0:30 kvůli minutí cesty v závěru) - jsem hodně pyšný na povedené postupy na buzolu - třeba 6. kontrolu

Suma sumárum spokojenost. Hezké terény (zase jsem se podíval do nové části lesa), pěkné výkony, takže i když to bylo jen na otočku, jsem moc rád, že jsem se zúčastnil.

Žádné komentáře: