středa 23. března 2022

Jarní pohár '22 - štafety

První letošní štafetové závody jsou za mnou. A bylo moc fajn si zase zazávodit v kontaktu.

Štafetovou sezónu tradičně otevírá Jarní pohár. Tentokrát jsem přijel jen na otočku, takže individuální starty jsem vynechal. Místo nich mě čekal finiš naší áčkové štafety. Do lesa jsem se těšil, aspoň trochu naběháno mám, na mapě už jsem byl víckrát než za celý loňský rok, takže očekávání byla veliká.

A myslím, že výkon z toho byl povedený. Ne úplný zázrak - hlavně v první třetině trati jsem se úplně nedokázal dostat do mapy, ale pak už to bylo lepší. Obzvlášť mám radost, že se mi dařilo v rizikových situacích cíleně zpomalit a kontrolu si v klidu dohledat. Tak jen škoda chyby na 1. kontrolu - tam mě asi překvapila porostová situace, plus jsem podcenil směr. Ten se taky ne zcela vydařil na 13. kontrolu. Ale dohromady nic hrozného a běžecky to v rámci možností taky ušlo.

Moje trať s postupy

Nakonec jsem (ve slabší konkurenci) zaznamenal 6. čas na úseku a naše štafeta obsadila 6. místo celkově. Takže spokojenost, byť mě po závodě dost začala bolet noha, takže jsem si musel dát pár dní volno. Ale snad z toho nic nebude.

Na startu závodu - foto: Kade

Na diváckém průběhu - foto: Kade

Žádné komentáře: