pátek 29. dubna 2022

Trojkombinace NMNM

Letošní duben je po dlouhé době skutečně závodní. Významně k tomu přispěla i trojkombinace štafet a sprintu v Novém Městě na Moravě. A byl to celkem úspěšný víkend - sice žádný zázrak, ale konečně s celkem stabilními výkony.

Víkend otevíral sprint přímo v Novém Městě. Ne-elitní kategorie startovaly až po poledni a já měl to štěstí, že tentokrát nebylo rozdělení na A/B, ale na dvě náhodně namíchané C kategorie. I s mizerným rankingem jsem se tak vešel do slušné kategorie. Zároveň jsem měl i štěstí, že jsem spadl do C1, protože C2 trať nebyla zrovna moc zajímavá (byť bych v ní asi naběhl lepší body do rankingu?). Takto mě čekal pěkný a přiměřeně náročný závod, který jsem si vážně užil. Výsledkem bylo 13. místo (z 55) se ztrátou 1:11 - a v podstatě jen s jednou postupovou chybou (8. kontrola).

Mapa sprintu s mými postupy

Jen o pár hodin později startovaly v lese okolo biatlonového areálu štafety. Naštěstí jsem běžel až 3. úsek, takže jsem si stihl i lehce odpočinout. V lese to bylo podobné jako na sprintu - ne extrémně těžké, ale ani ne zadarmo. Parádní vložka byla přímo v aréně v podobě malého sprintu. Na prvním úseku to musel být masakr, ale pro mě už to bylo relativně v klidu. A konečné 16. místo není v současné formě špatné.

Mapa sobotních štafet s mými postupy

V neděli jsem opět odběhl 3. úsek. Běželo se ve stejném lese a v částečně stejném prostoru. Fyzicky už to bylo trochu slabší a hlavně mnohem více bez kontaktu. I tak jsem naši štafetu posunul o pár míst na konečnou 18. pozici. Za zmínku stojí, že při zpětném pohledu to byl mapově v podstatě čistý závod. Jediná klička bylo spíš oběhnutí hustníku, než chyba. Super!

Mapa nedělních štafet H21 s mými postupy

S víkendem rozhodně spokojenost. Sice mě lehce limitovala achilovka (ale zase prošlápnutý kotník z Krátkého dne je už asi v pohodě), ale jinak to bylo fajn. Na lepší výsledky by to chtělo trochu potrénovat rychlost a kopce, ale základ tam je a není rozhodně marný.

Na doběhu v neděli - foto: Vojta Illner

Žádné komentáře: