pátek 22. dubna 2022

ŽA Struhařov

Se zpožděním krátký příspěvek k áčkovému middlu ve Struhařově.

Protože jsem měl v sobotu v Praze workshop a v neděli jsme pokračovali do Holandska, celkem hezky do plánů zapadlo přespat s oddílem a v neděli si zaběhnout áčkový závod. Tedy áčkový... díky svému rankingu jsem se vešel až do H21B...

Na trati - foto: Kade

Ale závod to byl hezký a místy i dost náročný. Bohužel jsem na trati vyrobil tři chyby, takže to na lepší než 5.-6. místo nestačilo. Byť z pohledu na mapu je druhá chyba naprosto zbytečná - konečně jsem pochopil, že v mapě nebyla zachycená cesta, po které jsem omylem běžel. A pak skončil v paralelní chybě, ze které se ne a ne vymotat. Bez toho by to bylo mnohem lepší a dost možná i bez třetí chyby. Ale na kdyby se nehraje a v béčkové kategorii to byl stejně spíš trénink. A s ním jsem celkem spokojený!

Mapa H21B s mými postupy (na 12. kontrolu byla osudová pěšinka navíc)

Žádné komentáře: