čtvrtek 2. září 2010

Mapy z Karst Cupu

Slíbené mapy s postupy z Karst Cupu. Celkem dost chyb, ale mnohdy to co vypadá jako chyba v 1. nebo 2. etapě byla často vracečka, když už to zeleným dál nešlo probušit. Mapy byly prostě nějaké rozporuplné (občas se tmavě zelenou dalo proběhnout lépe než bílým lesem a čtyřmetrové výrazňáky byly občas taky extrém), ale vyhráli zase ti nejlepší borci, takže to tak hrozné být nemohlo...

1. etapa - ze začátku jsem měl dost problémy z měřítkem (viz pětidenní, takže dvojka už byla kriticky nedoběhlá), na trojku jsem zase zjistil, že hustníkem to tady fakt nepůjde
2. etapa - hodně povedený závod, šel jsem ho hodně opatrně, takže větší chyba byla až na předposlední kontrolu, která byla na jiné hrázce
3. etapa - krátká - ze začátku jsem to chladil, protože mě bolelo koleno, ale okolo devítky jsem se zase rozeběhl
4. etapa - postavěná přes ty největší humusy v celém prostoru, to, v kombinaci s jistou únavou z noci, pro mě bylo utrpení...
Celkově tedy celkem pěkné závody, další zajímavé terény odškrtnuty a důležité zkušenosti nabrány.

P.S. Skener funguje, jak vidíte, skvěle. S většími formáty (je na A4) má sice problémy, ale malé mapy vyhodí nádherně. Jsem rád, že jsem si ho konečně pořídil...

2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Zdar, nechci kazit nadšení ze skeneru, ale příjde mi, že ty barvy jsou teda takový dost vyblitý a ty mapy docela rozmazaný, obzvlášť teda ta první. Rozmazání mohl způsobit resize, nevim jak vypadá originál, ale u barev by to chtělo nějak poupravit nastavení, teda podle mě.
Pro ukázku jak jsem je oskenoval já:
http://img841.imageshack.us/g/jateriiejazeroe1.jpg/

Michal Jirásek řekl(a)...

Zas tak mě to netrápí :-P
S barvami si možná pohraju časem, rozmazání způsobil ohyb (a částečně zmenšení velikosti)...
Ale i tak dík, kritiku ;-)