pátek 17. září 2010

Mapy z Rýmařova

Trochu opožděně mapy z posledních víkendových áček v Rýmařově. Bohužel to byl trochu velký formát, tak se mi to nechtělo nijak skládat v nějakém grafickém editoru, tak jsem to klasicky nafotil.

Krátká trať (1. místo H21A) - ve vedení jsem byl na prvních dvou kontrolách, na 8. kontrole jsem byl až 14. s 2 minutami ztráty, pak však přišla silná střední část (byť s další chybkou na 10)  a na 15. kontrole už jsem zae vedl - chyby v závěru už mě o to nepřipravily. 6 vyhraných mezičasů (1, 9, 11, 12, 17, 21) a čtyři další do nejlepší pětky (4, 6, 22, cíl) z celkem 23 - vesměs to jsou delší úseky (= stále ještě rezerva v mapě).

Klasika (6. místo H21A) - fyzicky už pěkně utahané - jeden nejlepší mezičas a celkem pět do nejlepší šestky - z chyb zamrzí cca tříminutová postupovka na 7. kontrolu, kde jsem se totálně zasekal v hustníku, a která mi vlastně zkazila celý závod.
Závody tedy celkem úspěšné, na obou celkem dost chyb, v sobotu jsem se však dokázal těch velkých vyvarovat. Neděle už nedopadla úplně podle mých představ jak mapově, tak fyzicky, ale i tak slušný výkon, na který lze navazovat.
Celkově se projevily jasné rezervy v krátkých postupech, na tom do příštího roku musím zapracovat...

Žádné komentáře: