úterý 21. září 2010

Úspěch na klasice

Na letošním mistrovství na klasické trati jsem zažil jeden ze svých největších mistrovských úspěchů. Jak jsem opatrně zmiňoval, sobotní délka kvalifikace i terén by mi mohly dost sedět. A taky pekelně seděly - 11,5 km dlouhou trať jsem prolétl za nějakých 66 minut a 7. místem v rozběhu si vyběhl nedělní A finále. Chyb jsem během závodu moc nedělal, spíš jen takové drobnosti, a i běžecky to bylo super.
V neděli jsem si tak mohl oběhnout 17,6 km mistrovské trati - utrpení i zážitek zároveň. Před televizními kamerami jsem se nakonec rozhodl nechybovat (asi kvůli tomu nebudu v záznamu), ale jinde (zvlášť v motýlku, kde jsem byl v asi největší krizi) jsem jich pár vyrobil. Na tohle ještě nemám, to je jasné, ale z, řekl bych, velmi rovného běhu s mnohem zkušenějším Lubošem Matějů z Pragovky v závěrečné čtvrtině plyne myslím slušný příslib do dalších let. Takže celkově 29. místo a asi nejlepší podzimní závodní víkend.

P.S. Mapy budou asi v pátek, už mi začala škola a já si je nechal doma...
P.P.S. Jinak se mi organizačně závody moc líbily - zveřejnění rozlosování byla sice chybka, ale mně vůbec nevadila

Žádné komentáře: