neděle 20. dubna 2008

Příprava sprintové mapy

Už od poloviny ledna připravuji na Moravském předměstí v HK sprintovou mapu (vpravo je malá ukázka malinko zkreslená konverzí do .JPG). Začal jsem s tím, protože jsem si mapování chtěl vyzkoušit - jestli mě bude bavit a trochu mi to půjde. Vybral jsem si město, protože mě přišlo na začátek jednodušší (mohu velkou měrou využívat ortofot ze stránek města Hradec Králové). Navíc to mám sotva pár minut od domu na mapu, takže i to hrálo roli. V posledních dvou měsících jsem toho moc nového neudělal, protože nebyl čas (zahraniční zájezdy), ale teď se k tomu pomalu vracím a hodlám svoji první mapu dodělat.
V současné době mám zmapováno cca 40-45% prostoru a chybí mi hlavně zástavba (to bude rychlé) a jedna zarostlejší část (ta bude naopak nejobtížnější). Celkově jsem už na mapě odpracoval okolo 13 hodin a počítám, že nejméně tolik mi ještě bude trvat její dokončení.

A tady se můžete podívat, jaký prostor mapa obsahuje:

Zvětšit mapu

Žádné komentáře: