pondělí 31. srpna 2020

Letní trénink

Alespoň telegraficky k tréninku během letních prázdnin. Ten se myslím podařil - nejprve jsem si dal pauzu v Rakousku (s jedním poctivým výběhem přes vrchol Hundstein - 2 117 m.n.m.), a pak už jsem přešel do pravidelného tréninkového rytmu. Nejvíc jsem ale hrdý, že jsem se po letech donutil do delších intervalů v rychlosti. V té mám naběháno za jeden cyklus asi nejvíc od roku 2014 - i když se pořád nic nezměnilo v tom, jak tyto tréninky nemám rád :)

Z výběhu na Hundstein

Kvůli práci se teď ale bohužel nedostávám tak často na mapové tréninky. Ale v tom ohledu věřím, že bude na co navazovat z jara. A navíc už se blíží první letošní závody, tak se snad dostatečně mapově rozběhám před podzimními vrcholy roku - mistrovstvími štafet a družstev. Jsem celkem zvědavý, jak moc se letošní trénink projeví v lese. Věřím, že ano a že mi to dá chuť v podobném duchu navázat i do zimní přípravy. Doufám, že ta už bude na plnohodnotnou sezónu roku 2021.

Žádné komentáře: