pátek 17. července 2020

VT Jestřebí hory '20

Po úspěšné víkendovce v Deštném následovalo v rychlém sledu další soustředění. Tentokrát jsem se přidal ke skupině dorostu na soutředění v Jestřebích horách (Radvanice). Základnu jsme měli na Jestřebí boudě, kousek od Žaltmanu - parádní ubytování, jen s trochu divokou cestou k němu.

Tréninky byly nastaveny skutečně intenzivně. S Bárou jsme kvůli cestě z Hodonína vynechali čtvrteční fázi, a tak jsme začali až v pátek dopoledními okruhy na Čížkových kamenech a odpolední vrstevnicovkou na Chvalči. Sobota patřila middlu (který se málem odvolal kvůli dešti, ale nevzdali jsme se a odměnou bylo na běh parádní počasí), zkrácené a nočáku. No a neděli jsme uzavřeli scorelaufem, ke kterému jsem si přidal krátký výběh po místních pevnostech.

Mapa middlu na Čížkových kamenech s mými postupy

Musím říct, že to bylo opravdu fajn. Hezké terény (na nových Čížkových kamenech jsem ještě nebyl, protože na loňské MČR, které tam proběhlo, jsem nedostal divokou kartu), počasí, ubytko a hlavně celá skupina účastníků. Byl jsem příjemně překvapený, jak naši dorostenci (junioři) běhali, myslím, že se můžeme jako skupina dospělých brzy těšit na nové posily.

Z okruhů na Čížkových kamenech

Z okruhů na Čížkových kamenech

Dokreslování části mapy na sobotní zkrácené

Jestřebí hory

Bunkry v Jestřebích horách (nedělní proběhnutí)

Jestřebí hory

Bunkry v Jestřebích horách (nedělní proběhnutí)


Bunkry v Jestřebích horách (nedělní proběhnutí) - T-S 44

Bunkry v Jestřebích horách (nedělní proběhnutí) - uvnitř T-S 43

Jestřebí bouda

Žádné komentáře: