čtvrtek 10. září 2020

JmL Soběšice

No, skoro se mi o mém prvním letošním oficiálním závodě ani nechce psát. Nesedlo si totiž vůbec nic - běh, mapa ani terén. Předstartovní nervozitu jsem celkem bez problémů zvládl, těžkou jedničku si se zpomalením do dohledávky zkušeně našel... a pak už to šlo z kopce dolů.

Na druhou kontrolu mě rozhodilo prodírání se ostružiním. Už dlouho se mi nestalo, že bych se na postupu musel dvakrát vracet, protože to prostě dál nešlo. Jako fakt nešlo. Bohužel ve snaze dohnat ztrátu jsem na trojku vesele vyrazil přes údolí a přestal si hlídat buzolu. Což mě krásně vytrestalo a od té doby už jsem se jen vezl.

Někde v půlce trati (4,6 km a 310 převýšení!) už mi to i přestalo táhnout. Začal jsem vymýšlet prapodivné postupy, což samozřejmě nikdy nedopadne dobře. No a poslední tři kontroly v totálně fekálních ostružino-kopřivo-trávo-čímsi pro mě byly skutečným utrpením. Přešel jsem do pochoďáku a kdybych měl víc cti, tak to snad i zabalím. Ještěže nejkratší cesta z toho saigonu vedla přes sběrku do cíle.

Trať H21C s mými postupy

No, tohle nebyla vydařená premiéra. Má ale dvě pozitiva. Zaprvé už hůř být nemůže. A zadruhé, jen o dva dny později jsem odběhal hodně solidní úsekový trénink. Takže v nohách to je, jen trochu víc srovnat mířidla. A k tomu budu mít dost příležitostí hned o víkendu, kdy máme skupinovou víkendovku :)

Žádné komentáře: