neděle 26. května 2019

MČR sprint Čáslav

Přestože jsem nikdy nepatřil k nejrychlejším sprinterům, tato disciplína mě vždycky bavila a celkem i šla. Proto jsem se těšil na letošní mistrovství v Čáslavi. Byl jsem bez nějakého většího očekávání stran výsledku (už jenom kvůli natrénovaným kilometrům), ale celkem namlsaný slušným výkonem o týden dřív v Šumperku.

Tentokrát mi ale závod úplně nesedl. Částečně se na tom asi podepsal náročný pracovní týden, takže jsem už na startu cítil, že mám dost jalové nohy. Zároveň se k tomu ale přidalo v průběhu i pár zbytečných mapových kliček. Zejména ty na šestou a osmou kontrolou byly úplně zbytečné. Pak jsem ještě drobně zaváhal a vběhl do dvora při přeběhu silnice ze 12. kontroly (mimochodem, přeběh silnice byl určitě o pár metrů posunutý doleva - takže ústil přímo do onoho dvora). Zbytečná zaváhání, která se na celkem běžeckém sprintu prostě nedala dohnat.

Trať H21A s mými postupy

Spousta lidí tratě kritizovala, já z nich mám takové smíšené pocity. Nemyslím si, že by nebylo o čem přemýšlet - ale na druhou stranu byl potenciál terénu ne úplně využitý. Ale těžko říct, jak bylo omezeno použití centra města kvůli souběhu s jinými akcemi. Podobně hodnotím i svůj výkon - neurazil, ale ani nenadchnul.

Žádné komentáře: