čtvrtek 16. května 2019

Trojkombinace Šumperk

O uplynulém víkendu proběhla jarní trojkombinace sprintu a štafet, tentokrát v Šumperku a blízkém okolí. Za sebe musím říct, že to byly povedené závody - jak co se týče organizace, tak mých výkonů.

Slušným začátkem byl hned dopolední sprint v Šumperku, který jsem proběhl bez větších chyb a v celkem dobrém tempu. Nějakých 15-20 sekund by se na trati možná posbíralo (volba na trojku, 16. a 18. kontrola), ale jinak jsem byl spokojený a ztrátu jsem měl jen lehce nad minutu.

Trať H21A s mými postupy

Před odpoledními štafetami se slunečné počasí stihlo proměnit v déšť, a pak jen zataženou oblohu. To mi spolu s prasklým čelním sklem auta (kamínek cestou do Šumperka) moc radosti nepřineslo, ale nakonec to na mém výkonu v lese nebylo znát. Trať byla hodně rychlá a zhruba polovinu z ní jsem běžel s Olafem (vesměs za ním visel), takže to odsýpalo ještě o něco víc. Drobné chybky jsem vyrobil a do kopců bylo znát, že nemám naběháno (i nějaké křeče proběhly). Ale celkově fajn výkon, kterým jsem vytáhl naši štafetu na konečné 18. místo.


Má varianta tratě H21 (3. úsek)

Momentka z lesa (foto: Kade)

Na neděli jsme týmy dost překopali a mně tentokrát čekal druhý úsek. Oproti sobotě jsem běžel podstatně delší dobu samostatně (a když už jsem někoho potkal, tak jsem se poměrně rychle odpojil). Les byl tentokrát podstatně zavřenější, ale ve finále to bylo mimo ty největší hustníky pořád hodně rychlé. Štafetu jsem o pár míst posunul dopředu a po Edově úseku jsme nakonec skončili 24.

Prostor štafet (bližší kopce) pohledem ze sjezdovky, která se musela překonávat cestou z parkoviště

Má varianta tratě H21 (2. úsek)

Momentka z lesa - přebíhání potoku před diváckým průběhem (foto: Kade)

O víkendu mě čeká sobotní závod H21A na MČR ve sprintu v Čáslavi. Bylo by fajn navázat na pěkný výkon z Šumperka. Pak se z hlediska sezóny uvidí, na jaře jsem nestihl dotáhnout ranking do 170. místa potřebného na MČR na krátké, takže budu žádost o výjimku na právo na start. A buď to dopadne nebo ne.

Žádné komentáře: