úterý 28. května 2019

JmL Kohoutovice

Poměrně na poslední chvíli padlo rozhodnutí zúčastnit se jihomoravského oblasťáku v Kohoutovicích. Přestože les nesliboval úplný mapový zážitek, přeci jen je pár kilometrů od baráku, takže by byla škoda toho nevyužít. Na mě v H21C čekala docela výživná trať v délce 9,7 kilometru, na které jsem ale nabral skoro 500 metrů převýšení. Mapově jsem udělal pár drobných chybek, ale ztrátu jsem nabral zejména na běhu. Podobně jako o týden dřív to úplně netáhlo a na konci (běžel jsem skoro 80 minut) už jsem byl rád za cíl.

Mapa sobotní trati H21C s mými postupy

Teď mě na dva týdny čeká oddech od orienťáku. Zpátky k mapě se vrátím asi až na víkendovce skupiny dospělých na Závoře, kde se budeme chystat na MČR na krátké trati, které se poběží ve  k Závoře velmi podobném terénu a skoro "co by kamenem dohodil".

Žádné komentáře: