úterý 14. října 2014

MČR družstev '14

V neděli konečně přišel onen každoroční vrchol sezóny, mistrovství družstev. Stejně jako loni i letos na mě čekal B-tým. Tentokrát nejkratší, 3. úsek, který mi měl i tak dát pořádně zabrat.

Naší ambicí byla především snaha nedostat od našeho A-týmu víc než 60 minut. To se nám nakonec i s víc než 15minutovou zálohou povedlo, takže z toho pohledu za nás úspěch. Postaraly se o to hlavně holky, které byly na úseku průměrně okolo 20. místa (kdežto kluci spíš okolo 30.). Ale celkově jsme se vyhnuli větším propadákům a to asi rozhodlo.

Co se týče mého výkonu, tak s ohledem na můj aktuální stav byl super. Byť normálně bych s ním byl hodně nespokojený.

Běžecky mi to moc netáhlo a se sobotními kilometry v nohou jsem spíš vlál za ostatními. Až když přišly seběhy a mě dotáhl Martin Váňa, tak to začalo připomínat závod. No, ale těch chyb bylo až zbytečně moc (přes 2 minuty).

Mé postupy - 11. kontrolu tam prostě nejsem schopný napasovat, ať se snažím sebevíc. Ale byl jsem na ní :)

Z víkendu mám tak celkem dobré pocity. Délka tratí je pro mě v současnosti tak na hraně a ještě dneska jsem pěkně rozsekaný. Ale do jara je času dost, abych se dal nějak dohromady.

Ještě pár fotek:
Jedna ze soboty, kdy vypadám ještě celkem čile - foto: Jenda 

V neděli už nahrbený, to znamená, že už toho mám celkem dost :) foto: Jenda  

Stíhačka do závěrečného pytlíku nedělních družstev - foto: Zuzka

Žádné komentáře: