pondělí 30. srpna 2010

Už víckrát ne

Rozhodl jsem se, že už se nikdy nepřihlásím na žádné závody, na kterých se bude běhat na měřítkách 1:4000 (a níže) - samozřejmě krom sprintů. Jsou to totiž paměřítka nejhoršího zrna a pokud se normální závody běhají na desítkách a patnáctkách, nevidím pro ně důvod. Samozřejmě narážím na srpnové pětidenní a posléze i problémy, které jsem ještě teď zažil na proběhnutí na východkách, kdy jsem občas ještě nedobíhal na správnou vzdálenost. Nikdy bych neřekl, že čtyři závody tolik změní vnímání vzdáleností, ale nejen u mě se to celkem povedlo. No snad už to o víkendu bude v pohodě.
Výše jsem taky naťukl víkendový výlet na Cenu východních Čech - slušné projetí na kole, na kterém jinak zas tolik nejezdím. Počasí mi navíc celkem vyšlo, ani při jedné z cest jsem nijak nezmokl. No a jinak to taky stálo za to...
Mimochodem jsem si už také konečně objednal skenr, takže mapky ze Slovenska se ještě malinko pozdrží - techniku, až dorazí, otestuji přímo na nich. Takže se aspoň zítra dostane na nějaké další fotky a trochu detailněji zpracovaný výlet na Kriváň, který jsem začal psát při záchvatu básnického střeva ještě na Slovensku...

Žádné komentáře: