sobota 20. června 2009

MČR sprint

Jak už jsem psal, mistrovství na sprintu pro mě z víkendových závodů nebylo vrcholem. To ovšem neznamená, že jsem závod nějak vypustil, to rozhodně ne. Jen jsem kvůli počasí (déšť) dával hodně velký pozor, abych na dlažbě, která byla po celém městě, neuklouznul a nějak si nenamlátil. Výsledek ale ani tak nebyl nijak hrozný...

Prostor cíle

Ještě než jsem musel do povinné a velikostí nijak velké karantény, jsem se stihl podívat na první polovinu startovního pole závodu mužů, jejichž závod pak v záznamu přenášela Česká televize. Pak následovala hodina v malém prostoru, kde se tísnili účastníci mistrovských tratí, aby nedostali informace od doběhnuvších (což ale někteří dostávali i tak, takže to ztrácelo smysl). Nejhorší však bylo, že prostor karantény umožňoval jen velmi omezený prostor pro rozběhávání.
Zas tak mě to ale netrápilo, stále jsem se dost těšil na závod, takže jsem to vcelku zdárně přežil. Pak už přišel start. O interval přede mnou jsem viděl pěknou bitku o mapy, takže jsem si dával docela pozor. Odstartoval jsem vcelku v pohodě, ale bohužel jsem přehlédl startovní lampion (stejně jako spousta dalších, protože nebyl moc dobře umístěný). Oblouk na jedničku jsem naštěstí docela rychle srovnal. Pak už jsem se začal pomalu dostávat do mapy, zarazil jsem se až na postupu na sedmou kontrolu. Vzhledem k tomu, že už jsem měl nakročeno směrem k řece, realizoval jsem ten prostřední postup (naštěstí na něm velká ztráta nebyla). Jinak jsem šel vcelku bez chyb (konečně!) jen s několika zaváháními při volbě postupů (například 14. kontrola). Výsledkem bylo 11. místo se ztrátou 1:24 na vítěze, což vzhledem k tomu, jak jsem běžel opatrně, je dost slušný výsledek a konečně i první závod, se kterým jsem po dlouhé době spokojen...
Jo a vyhrál jsem postupy 6, 9 a 18. Jinak stavba byla fakt dobrá, jen škoda deště, který (jen trochu) znehodnotil jinak opravdu skvělý sprintový závod.


Mapa závodu s mými postupy

P.S. No a dnes jsem si vcelku v pohodě vyběhl postup do finále A na mistrovství na krátké trati...

Žádné komentáře: