sobota 17. ledna 2009

Noční kros?

Vzhledem k tomu, že venku leží slušných pár centimetrů sněhu, mohl by někdo tvrdit, že náš první nočák nebyl nic jiného než výše zmíněný kros. Docela omyl...

Mapa nočáku s mými postupy

Protože jsme loni měli nějaké problémy s lesáky kvůli pořádání nočáků, v letošní zimní přípravě se nikomu do stavění moc nechtělo. Nakonec vše vzal do rukou Petr a poblíž Lesního hřbitova uspořádal první kolo.
Jelikož u sebe nemám světlo (které ale stejně nefunguje), musel jsem na trať vyrazit s půjčeným (díky, Jedlo). Ze začátku to byl dost respekt - už jsem přeci jen dlouho v noci neběžel. Občas jsem tak mrknul i na stopy. Postupem času (hlavně během postupu na 4. kontrolu) jsem se ale už celkem slušně rozběhl. Výše zmíněné stopy jsem pak potkával jen nečekaně zřídka, nevím jestli to byl Petrův záměr (což možná nebyl vzhledem k tomu, že to prý stavěl narychlo), ale postupy po cestách a hustníky nás přeci jen rozptýlily po lese. Cestičky pak byly většinou jen na dohledávce Celkově to ovšem přeci jen nebyl úplně těžký nočák, ale na úvod adekvátní...
Nakonec jsem doběhl čtvrtý. Ztráta byla docela velká, ale ještě bude dost tréninků, abych to napravil. Mezičasy (pokud by vás zajímaly - žádný mezičas jsem ale nevyhrál) na stránkách AR20.

Žádné komentáře: