středa 13. srpna 2008

Nové mapování

Minulý týden jsem byl s Petrem mapovat v Neratově (za Deštným v Orlických horách) malou mapku na propagační akci OB. Přestože mi Petr většinu doby vysvětloval, jak se má správně mapovat (má přeci jen mnohem víc zkušeností a já zatím mapoval pouze metodou využívání ortofota), stihl jsem si i kousek okolo kostela zmapovat. Mapka už je teď zhruba v OCADu nakreslená, takže až se vytiskne, bude to moje první hotová mapa (respektive mapa s mojí účastí).
Když píšu první hotová, tak se musím zmínit o nesnázích s mapou kousek od mého bydliště - Bagrákem. Přeci jen to dost zarostlo a tudíž je prostřední část v létě nezmapovatelná. To znamená, že mapování musím odložit do zimy :( No nic, aspoň poučení pro příště, abych si vybral prostupnější terén :D
P.S. Článek o mém červencovém putování se tu objeví až se vrátím z chaty (v neděli), tam snad něco sesmolím...

Žádné komentáře: