pondělí 27. září 2010

Nejlepší podzimní výkony - 2x disk

Ač se to může zdát, v nadpisu není žádná ironie. Tenhle víkend jsem předvedl asi to nejlepší za letošní podzim. Ne že by některý z dvojice závodů mohl konkurovat kvalifikaci na klasiku, ale konečně se mi podařilo dobře zaběhnout a udržet laťku i v neděli.
A přitom tomu týden nijak nenasvědčoval. Nejdřív jsem se zapomněl podívat do tréninkáče (kde bylo samozřejmě a zcela logicky volno) a v pondělí po mistrovském finále klásy si vyrazil na mírnou v kohoutovických kopcích. Hloupost tohohle běhu se ukázala až další den, kdy jsem se po rozběhání na úseky, přes celkem pohodovou tepovku, poněkud klepal. Řekl jsem si - hochu, takhle asi ne (stejně jsem ale to, co jsem měl, odběhal :-D). Těsně před závody na mě zas padla nějaká demotivační nálada. Prostě náběh na pěkný propadák a ne úspěch.
V sobotu už ale bylo všechno jinak. Chuť závodit se vrátila a v lese jsem neměl problémy držet se hlavního balíku. Když jsem byl navíc na divácké před Heppym, zadoufal jsem, že bych ho mohl konečně na rozběhu porazit. No ale osud tomu tentokrát nechtěl a nachystal mi trochu drsnější pytlík, takže až příště. I tak 8. místo na prvním úseku pro naše béčku, dvě minuty ztráty na vedoucí štafetu a zhruba minuta na druhé a třetí. Prostě začátek směřující k dobrému umístění béčka.
Bohužel zas nastoupila smůla. Kuba na druhém úseku zaběhl hodně slušně a udržel prakticky i šanci na první desítku. Jenže bohužel došlo na nejhorší a Vask se na třetím úseku zranil a byl nucený to zabalit - 1. disk víkendu.
Vinou Vaskova zranění jsem se dostal do prvního družstva, kam jsem se sice toužil dostat (ostatně celá moje letní příprava směřovala na tenhle závod), ale rozhodně ne takhle.
Závod se už od začátku úplně nevyvíjel dle našich představ (byť s dlouhými farstami jsme počítali) a já na trať vybíhal až v závěru druhé desítky (19.). V lese jsem udělal jednu hloupou minutovku na rádio, ale jinak jsem běžel, co se dalo a zaznamenal 5. čas na úseku a posun družstva o 8 míst dopředu. I tak mi ale velká část čela závodu nadělila něco přes dvě minuty. I potom jsme celkem stahovali, ale mimo kontakt s vedoucími družstvy už jsme byli téměř jistě mimo hru o medaile. Nakonec to vypadalo na sedmé místo, ale špatně oražená kontrola nás poslala mimo umístěné. Takže druhý disk víkendu v mém týmu.
Tak snad příště...
Celkově tedy solidní výkony na úsecích, ale jinak se to nevydařilo, co se dá dělat. Teď konečně přichází nějaké to volno a po něm zase do tréninku, protože příští rok už v té elitě nechci hrát druhé (nebo žádné) housle. A pořád jsou tu družstva, které už nás klub pár let nevyhrál...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Heppy> pokud pomýšlíš takto vysoko v družstvech, tak bude chtít sbalit nějakou babu, čas na přestup je do února :)

Michal Jirásek řekl(a)...

:-D Myslím, že tohle nevyjde. Navíc už nám stárne Kája, takže posila tu bude...

Anonymní řekl(a)...

Kuba: Hope, Ty vůbec nesleduješ fejsáč... A jinak hele, nevím, nevím, jestli Tě za rok budeme chtít s Mícou do prvního družstva ;-)