pátek 9. ledna 2009

Co o víkendu?

Konečně mám za sebou první týden letošní (kalendářní) školní docházky a čeká mě zasloužený odpočinek. Ještě dneska pojedu po tělocvičně do Pardubic, abych si při zítřejší mírné intenzitě mohl proběhnout Studánku, kde se bude v neděli konat Zimní hradubická liga. Ne, kecám, stejně to tam znám skoro jako na Biřičce... To už jsem ale prozradil svůj plán na neděli, kdy běžím prodlouženou krátkou trať v rámci ZHL právě na Studánce. Moc lidí na startovce není - ono přeci jen to běhání v zimě a ve sněhu bude docela nářez. Má se startovat po dvojicích se společným začátkem trati (a pak dvěma okruhy). Pořadatelé dali možnost napsat si, s kým by kdo rád běžel, což jsem si raději nijak nevybíral. Nakonec jsem ale vyfasoval Jedlu, takže mám o počáteční zábavu rozhodně postaráno.

Žádné komentáře: