středa 17. května 2023

JmL Blansko

Díky změně plánů na poslední chvíli jsem o uplynulé sobotě vyrazil na jihomoravský oblastní žebříček do Blanska. Na plánu byla klasika a já vyrazil na trať možná až příliš opatrně. Letos na jaře nemám odběháno a za poslední týdny ani moc naspáno, tak jsem nevěděl, co se mnou závod udělá. Když mě ale na 9. kontrole seběhl jeden ze soupeřů, přeci jen jsem přidal a na 18. kontrolu mu pak definitivně cuknul.

Trať H21C s mými postupy - bohužel hodinky zazlobily až do postupu na 3. kontrolu - na jedničku jsem hezky obíhal po cestě (a rozpomínal si na to, jaké je to běžet na patnáctce), na dvojku v podstatě rovně - no a na trojku spodem, vystoupat údolím a kousek nad 9. kontrolou už je chycená GPS

Nakonec výkon v rámci možností slušný (= nic extra) a 9. místo s docela velkou ztrátou - většinu jsem ale nabral do 9. kontroly (na 5. kontrolu byla asi největší chyba). Celkově ale pěkné proběhnutí!

Žádné komentáře: