neděle 5. září 2021

ŽA Ledková huť

O víkendu jsem pokračoval v závodním kolotoči a po dlouhé době odběhl áčkové závody. Věděl jsem, že se o víkendu dostanu jen na jeden z nich, a tak volba byla jasná - nedělní middle na Ledkové huti. Klasika je moje oblíbenější trať, ale prostor Kladek mě zrovna nelákal prudkými kopci (na které teď nemám) a Ledková huť se mi naopak líbila. Účast pouze na jednom závodu se pak ukázala i celkem prozíravá vzhledem k tomu, že po CVČ mám pořád namožený kotník a závodit dva dny po sobě by zavánělo průšvihem.

Na sběrce - foto: Kade

Jinak už je zjevné, že se začínám blížit mezi pamětníky. Na Ledkové huti se běželo v roce 2006 a já tam tehdy (pokud si dobře pamatuji ne moc úspěšně) závodil v H18A. V té době jsem blog ještě nepsal, ale už se pomalu blíží doba, kdy budu moct pravidelně odkazovat "do minulosti" :) Ledková huť má ale i tak zářez na blogu - v roce 2018 jsme na ní byli v rámci Velikonočního soustředění a já jsem si tam pak odběhl ještě jeden trénink. Znalost terénu ale nebyla nějaká zásadní, vůbec jsem to tam nepoznával. Asi proto, že předtím jsme byli na vrstevnicovce.

Závod zpětně hodnotím jako povedený, ačkoliv se dvěma většími chybami (dohromady ke třem minutám) a hlavně spoustou "nedokonalostí" daných z mého pohledu nevyzávoděností z posledních měsíců. Na druhou stranu mám ale pocit, že mapu mám po většinu trati hodně pod kontrolou. Až jsem z toho překvapený... Tak uvidíme při dalších příležitostech.

Trať H21A s mými postupy (3. a 19. kontrola evidentně pod kontrolou nebyly)

Nakonec můj výkon stačil na 12. místo v H21A, což je i pěkný výsledek. Ztráta pět minut na vítěze, ale jen cca dvě minuty na třetí místo. To na middle není vůbec špatné!

Žádné komentáře: