sobota 4. září 2021

Cena východních Čech '21

O uplynulém víkendu jsem si na poměry posledních let pořádně zazávodil. Tři etapy Ceny východních Čech v H21A mi tak daly celkem zabrat. V lese to ještě nebylo tak zlé (byť třetí etapa už byla utahanější), ale různé bolístky mám ještě po týdnu - achilovky už jsou snad v pohodě, ale prošlápnutý kotník pořád bolí. Holt na tohle úplně letos potrénováno nemám.

Na startu třetí etapy

Ale i tak hodnotím svoje výkony velmi pozitivně. Nebyla to hitparáda, ale jsem spokojený jak s běžeckým, tak mapovým výkonem. Zejména mapa mě překvapila, přeci jen to byly můj 4.-6. běh s mapou od loňského podzimu. Není se čím chlubit, ale asi už mám odběháno dost, abych to dokázal celkem ustát. Jasně, extra plynulost tam nebyla, ale většinu kontrol jsem umapoval. No a pak mě běžecky potěšila klasika - jasně, kus trati absolvovaný s Davidem Procházkou mi ukázal, že to není zas taková paráda, ale i tak to celkem odsýpalo a nebýt jedné zakleté kontroly, byl by z toho ještě lepší výsledek.

Mapa první etapy (H21A) s mými postupy - chybu jsem udělal jen na dvojku (a lehce podběhl osmičku)

Mapa druhé etapy (H21A) s mými postupy - až na začarovanou 15. kontrolu paráda (doteď nevím, jak bych se k ní kontrolovaně promapoval, za mě zbytečná kontrola - celkově ale moc hezky postavená trať).

Mapa třetí etapy (H21A) s mými postupy - mapově i fyzicky nejtěžší etapa - chyb tentokrát už více, nejvíc mrzí neudržený směr na 6. kontrolu (k tomu přeběhnutí 10., 11. a 18. kontroly); celkově už utrápenější, ale aspoň s vítězným postupem na 21. kontrolu

Celkově to vyšlo na pěkné čtvrté místo. Stupně tentokrát byly daleko a nad moje síly. Ale jak jsem říkal, jsem spokojený.

Na vyhlášení - foto: pořadatelé

Žádné komentáře: