úterý 5. května 2015

ŽBČ Vranov

Po brněnských kopcích jsem se konečně dostal do terénu, který je mi víc domácí. Jelikož máme v Železných horách chatu, tak moc dobře znám typ lesa, který mě čekal na žebříčku B Čechy, který se konal u osady Vranov kousek od Nasavrk.

Nutno říct, že v sobotu jsem adaptaci na místní terény moc neukázal. Nejprve jsem hledal hustníkovou jedničku (podle mého názoru to úplně nebyla kontrola vhodná pro klasickou trať), a potom se dvakrát totálně zamotal na postupu (komplet moje chyby, které ale doteď nechápu). Prostě a jednoduše jsem neměl den.

Mapa H21B s mými postupy

Trochu jsem asi podcenil zásoby na závod a vzal si jen jednu energetickou tabletku, kterou jsem šetřil až na druhou polovinu závodu. Od té doby, co jsem si ji na 16. kontrole dal, už to bylo mnohem lepší. A přestože jsem nechal v lese na sedm minut chyb, slušným závěrem jsem si doběhl o půl minuty pro druhé místo v H21B. S výkonem ale tentokrát nemůžu být spokojený.

Zatímco v sobotu jsem se do druhé nejvyšší kategorie uklidil schválně, v neděli jsem si chtěl už zaběhnout nejvyšší H21A. Bohužel ranking mám pořád ještě mizerný (započteno asi pět závodů všemožné kvality), takže jsem byl jedním z mála, kteří spadli do béček.

Na doběhu nedělního middlu

Závod to byl pro mě ale úplně opačný než v sobotu. V nohách sice pořád únava po klasice, ale jinak to bylo hodně slušné. Pár mírnějších zaváhání na několik vteřin, ale jinak v podstatě čistý závod

Mapa H21B s mými postupy

Nakonec z toho tak bylo (podle mezičasů až v závěru urvané) první místo. Každopádně mnohem lepší výkon než na klasice - a řekl bych, že i celkem konkurenceschopný do případných áček.

Nedělní vyhlášení

Víkend tedy na houpačce, ale celkově ho vidím pozitivně. Alespoň po běžecké stránce už to vypadá mnohem nadějněji, což je paráda.

Teď si dávám trochu odpočinkovější první polovinu týdne. A v pátek mě čeká oblastní mistrovství na krátké trati. Snad se zadaří pěkný výkon, abych se dostal na MČR. Když ne, budu si to muset pojistit žádostí na soutěžní komisi. Tam by to snad neměl být problém s ohledem na zdravotní obtíže, které mi bránily loni v tréninku i závodění.

Žádné komentáře: