úterý 26. května 2015

Víkend oblastních závodů

O uplynulém víkendu jsem zaběhl dvojici oblastních závodů - nejprve klasiku východočeského poháru na Zdelově (H21C) a v neděli pak na kraji Brna krátkou trať jihomoravské ligy. Výsledky tentokrát slabší, jednak jsem dělal zbytečné mapové chyby a jednak mi úplně nesedlo očkování dva dny předtím, takže to ani fyzicky nebylo ono.

Na sobotní klasice jsem začal trpět už někde na postupu na šestku. Ještě předtím jsem ale stihl vyrobit největší zásek závodu na pětce - kde to byla krásná ukázka kombinace lenosti mapovat a zbytečného rizika. Prostě jsem se těsně před kontrolou stočil doprava, aniž bych věděl přesně, kde jsem. Přitom kontrola byla jen kousek vlevo a v podstatě se stačilo lépe rozhlédnout. Pak už to byl jen boj s borůvčím.

Sobotní klasika Zdelov 

Do nedělního middlu už jsem nastoupil dost pasivně, fyzicky jsem se rozhodně necítil. Bohužel ani tentokrát jsem se nevyvaroval chyb, byť u pár kontrol bych se odvážil říct, že se o to postaraly problémy ve výškopise mapy. Ale u některých jiných už to jde zcela na můj vrub :/

Nedělní middle Jehnice

Celkově žádná sláva, ale aspoň kvalitní trénink :) Teď se hlavně dát pořádně dohromady, protože následují štafety a sprint v Žatci a okolí.

Žádné komentáře: