středa 29. ledna 2014

Vinice kros

Další kolo Zimní hradubické kolo je za mnou. Tentokrát přišel pro změnu na řadu kros - na pardubické Vinici. Běžel jsem ho úplně poprvé a musím říct, že to je pořádně drsný závod.

Běželo se 7 okruhů s původně udávanou délkou 1100 metrů (na GPS jsem naměřil ale lehce přes 8,5 km) a třemi výběhy do kopce. Bylo celkem mrazivo a hlavně namrzlo - botasky se při lezení do svahu ukázaly jako špatná obuv, ačkoli s tak zmrzlou zemí by pomohly snad jedině hřebíky (a v těch bych stejně neběžel, tak je to jedno).

Na seběhu prvního kopce - foto: Fyjalka

Už po prvním kole mě ale pomalu začala dohánět únava ze sobotních 20 kilometrů, takže jsem se začal poměrně záhy zpomalovat. Někdy po třetím kole jsem měl chuť to zabalit (kecám, bylo to už v průběhu kola druhého), ale nějakým zázrakem jsem přeci jen doběhl všech sedm kol - a za 41 minut na 6. místě. Nutno říct, že startovní pole nebylo příliš velké.

Jak jsem čekal, byl to pořádný trénink na psychiku, byť ještě mnohem tvrdšího ražení, než bych si jen mohl pomyslet. Zničený jsem z toho ještě dneska, tak snad se brzo oklepu, byl to přeci jen asi moc drsný kros na to z jakého tréninku jsem do něj šel. Ale jsem spokojený, že jsem to zvládnul :)

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

U pilíře nepomáhaly ani Ajnovejty, tam to bylo skoro na mačky:-D a jak to potom roztálo na tom slunku, tak to bylo snad ještě horší...:-)

Michal Jirásek řekl(a)...

No jedině snad ty hřeby...

Ale když jsem se tam škrábal v posledním kole, tak jsem se fakt bál, že už tam nevylezu :D