neděle 10. ledna 2010

Snowcross

Tenhle nadpis jsem měl schovaný pro dnešní hradubickou ligu, nicméně ta se včera ráno zrušila (což je asi dobře, přestože pořádně sněžit začalo zase až dneska dopoledne). Nicméně tenhle trénink včera skvěle nahradila pravidelná oddílová vytrvalost - 90 minut mapového tréninku do půlky lýtek ve sněhu (a dalších 30 minut domů). Naštěstí to docela rychle uteklo, protože jsme po půl hodině vytvořili čtyřčlennou skupinku, protože samostatně by prorážet sníh asi dalo mnohem víc námahy. Tentokrát jsem s sebou aspoň na cestu domů vzal foťák, takže jsem zdokumentoval, jak to včera v Hradci vypadalo.



Před tréninkem jsem se ještě pln nadšení ze sněhu podepsal...



Zasněžený les mě ale nakonec unavil



Pořád mě pronásledovali nějací šílení běžkaři... :-D



Ale nakonec jsem to všechno za dvě hodiny zvládl (to měl být vítězný výraz, naneštěstí jsem měl obličej úplně zmrzlý)

Žádné komentáře: