neděle 1. listopadu 2009

Výchoďák u Jičína

Dneska jsem odběhl opravdu poslední závod letošní sezóny - middle o 6,6km a 230m převýšení. Výsledkově to nebylo tak dobré jako včera (tuším, že až 11. místo v H21A), ale na to, kolik jsem tam vyrobil zaváhání a na nasazené tempo, to bylo celkem slušné. Už je přeci jen poznat, že se měsíc flákám, takže ani sil se mi moc nedostávalo. Nicméně i tak jsem porazil své oddílové kolegy, takže spokojenost...


Mapa s postupy

Připojuji i mapu s postupy, kterou mi oskenoval Kuba (zřejmě zděšený šílenou kvalitou včerejších fotek) - ačkoli ještě se to bude muset vymakat. Zakreslení tratí v Malování není moc ideální, asi si budu muset na netbook nainstalovat nějaký (nenáročný) grafický program...

P.S. Tratě nás provedly docela dost zajímavými místy, z nichž mnohá (nechápu proč) nebyla využita při MČR konajícím se zde před měsícem. No, docela hezké to bylo (až na tu šílenou kosu).

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A nebylo by lepší to kreslit takhle;-) :
http://img688.imageshack.us/img688/9379/102416vpsjc.jpg
Shaby

Anonymní řekl(a)...

Sakra, nevejdou se ti sem celý odkazy:). Za tim posledním lomítkem je 102416vpsjc.jpg

Michal Jirásek řekl(a)...

Jj, to je výtah z GPS, ne? No, pokud to vyjde, tak snad brzy dostanu nový sporttester i s GPS :-)
A přes jaký to je program?

P.S. Pokud nechceš psát jako anonymní/muset se podepisovat, tak stačí použít volbu Název/Adresa Url a do pole název napsat jméno (adresu vyplňovat nemusíš)

Shaby řekl(a)...

Je to dělaný přes QuickRoute. A jaký tester budeš mít? Že ses ani nezmínil...:)

Michal Jirásek řekl(a)...

No ještě není jistota, tak jsem to nechtěl zakřiknout :-P