neděle 29. listopadu 2009

Klokan kros

Dneska jsem si jako už tradičně zaběhl hradecký Klokan kros, první závod Hradubické ligy. Teprve podruhé v životě jsem se přihlásil do nejdelší kategorie (HE), navíc poprvé to bylo asi před 4 roky, takže nic moc pro srovnání. Nicméně, přestože jsem se po ránu a v posledních dnech obecně zas tak plný sil necítil, jsem se nakonec poměrně rozběhl a dokonce pokořil svoje osobní rekordy na každém z okruhů (ve srovnání s výsledky z nižší kategorie H, která běhá červený/žlutý/červený - oproti čemuž má 11km nejdelší kategorie navíc ještě jeden žlutý a kilometrový bílý) a samozřejmě i celkový osobák na trať HE, který byl nasazen hodně nízko někam ke 48 minutám.
Můj čas 41:58 mi nakonec stačil na moje oblíbené 4. místo se ztrátou 2:15 na vítězného Lálu Lučana, takže nakonec vcelku velká spokojenost. Takže za týden (pravděpodobně) na dalším pěkně "vypečeném" krosu - Malé ceně Velké verandy...

1 komentář:

Shaby řekl(a)...

Žádná Veranda nebude, jede se do Olomouce!!