neděle 14. září 2008

Totálně vychybovaný víkend :(

Uf, tak tenhle víkend byl hodně náročný - celkem necelých 16km a 700m převýšení (dle oficiálních délek tratí). Nakonec z toho bylo 9. místo na klasice a 14. na krátké - výsledky, za které bych byl v jarní sezóně hodně rád. Jenže tehdy jsem byl po třítýdenní nemoci přes skoro celý duben a pořádně jsem se nedokázal rozběhnout. Teď přes léto jsem se ale asi opravdu dal dohromady a konečně se rozběhal, jenže zase pro změnu nastoupila spousta mapových chyb, krom nedělních štafet minulý týden jsem skoro vždy nechal skoro desetinu ze svého závodního času na chybách.

Shromaždiště na nedělní krátké

Třeba včera okolo 8-9 minut na klasice (z toho jedna velká tříminutová, při které jsem trénoval kopce a cca 10m od kontroly to otočil zpět na cestu o 30 výškových metrů níž a od ní to začal znova dohledávat :) + samozřejmě chyba na jedničku, ale tam nechávala spousta lidí). Dnes to bylo míň, něco nad dvě minuty, když počítám i ty menší desetivteřinové - ale zas minuta na jedničku. Myslím, že se nad tím budu muset pořádně zamyslet a něco s tím udělat. Je mi jasné, že většina těch chyb zřejmě pramení v poněkud vyšší rychlosti, v které se teď proháním po lese, ale má slabá stránka je i v tom, že v dohledávce nabíhám dost riskantně - už sice docela často vidím objekt a vím, že je za ním kontrola, ale ještě to není vždy (resp. většinou) - to už asi letos nenapravím, ale aspoň je to námět na trénink napřesrok.

Žádné komentáře: