pondělí 20. ledna 2014

PZP Sezemice '14

Po necelém roce jsem se opět zúčastnil Pardubického zimního poháru a shodou okolností opět v Sezemicích. Počasí bylo podobné (blátivo, ale slunečno a okolo 10 stupňů) - a to i když se tentokrát běželo v lednu a loni v březnu.

Měl jsem za sebou hodně náročný týden, takže jsem byl celkem rozlámaný, nevyspalý a prostě tak nějak bez šťávy. Už dopoledne, kdy jsme s Mírou pobíhali po golfovém hřišti v Dřítči a jeho okolí (kvůli přípravám únorové Hradubické ligy), jsem se zrovna moc necítil. Ale i tak jsem se těšil.

Mapa s mými postupy (bohužel byly ukradeny kontroly 12 a 14, ale něco jsem slyšel dopředu, tak jsem se na nich příliš nezdržel)

Délka sprintu byla 3 kilometry, ale v reálu jsem naběhl skoro 5 kilometrů. Na trati jsem byl skoro 23 minut - hodně se obíhalo a běželo se spíš po kluzké bahnité zemi, takže to moc rychlé nebylo. Vítězný Lukáš Hovorka mi ale nadělil skoro dvě minuty. Počítám, že vesměs na běhu (chyba asi jen ve volbě na 7. kontrolu, kdy jsem neviděl ploty okolo kostela).

Aspoň s mapou a příjemným proběhnutím spokojenost. Výkon nic extra, ale věřím, že až dospím spánkový deficit, tak to bude zase dobré!

Výsledky

P.S. Díky moc pořadatelům za možnost si zaběhnout!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Na tu sedmičku to bylo určitě lepší zprava - jít zpátky skrz ten bordel určitě nebylo rychlejší a vzdálenostně jsem to měřil a vycházelo to v rozmezí 10 metrů. Za to na desítku bylo nejrychlejší jít úplně zprava po kraji mapy, já šel o uličku dřív, to tvé bylo nejdelší.

Michal Jirásek řekl(a)...

Tak jestli jsi tu sedmičku měřil a nebyl tam rozdíl, tak jo. Jinak se šlo vrátit přes předchozí kontrolu, k ní to šláplé bylo.

Ta desítka mě ani nenapadla. Zajímalo by mě ale, jaké tam mohly být v reálu rozdíly...