sobota 16. ledna 2010

Lyžování v Pardubicích

Protože už jsem měl toho neustálého vyvracení kotníků při běhu ve sněhu dost, vyrazil jsem dneska do Pardubic na závodiště, kde měly být upravené stopy. Brácha říkal, že to celkem ujde, takže pořád lepší než někde šoupat v hradeckých lesích při útěku před lesáky kvůli nynějšímu zákazu vstupu.
A taky že to stálo za to, po obvodu závodiště upravený 2,2km okruh se čtyřmi (!) stopami na klasiku a pruhem na bruslení pro dva. Navíc se zřejmě někde podařilo sehnat rolbu, protože vše bylo urolbované - narozdíl od předchozích dní, kdy to prý bylo jen válcem. Sníh tak byl ideální, frčelo to náramně. Ani lidí tady nebylo tolik. Místy (když jela rolba přes oranici) byla trocha hlíny, ale to se dalo v pohodě v druhé stopě objet. Prostě super.
Tepovka mi vyletěla celkem vysoko a držela se nad 80%, protože po rovině se i tréninkově muselo jet trochu rychleji. Nakonec jsem nakroutil pěkných 15 okruhů (tedy 33km), ale bohatě mi to stačilo, protože pomalým tempem jsem rozhodně nebruslil. Rozhodně doporučuji, pokud se vám nechce trmácet někam daleko.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Havli: Tak příště až tam pojedeš jedu s tebou. :D

Michal Jirásek řekl(a)...

No fakt to bylo super ;-) Teď tam asi budu čtvrtek/pátek u taťky, takže by nebylo od věci si tam dát v pátek okolo poledne sraz před tím hokejem, jak půjdete se Zdeňkem. Parkování je zadarmo hned vedle.

Anonymní řekl(a)...

Havli: tak to se možná na ten pátek nějak domluvíme, před tím hokejem.