úterý 3. února 2009

VT Nové Město na Moravě - část 1.

Od středečního večera do neděle jsem byl na soustředění juniorské reprezentace na Vysočině.
Středeční odjezd byl trochu chaotický, po návratu ze školy jsem si musel během hodiny sbalit a ještě se jít navíc i proklusnout. Těsně jsem vše stihl a chvilku po sedmé dorazil do penzionu Vrchovina, kde se mělo vše odehrávat. Z trenérů tam nikdo nebyl a nějak se tak na mě zapomnělo - nebyla tam pro mě ani postel. Naštěstí jsem to se vstřícným recepčním domluvil a dostal klíčky od pokoje, který jsme měli zabraný na další dny (velká část měla dorazit až druhý den - spolu s trenéry).
Čtvrteční dopoledne bylo naplněno odpočinkem, na lyže jsme plánovali vyrazit až odpoledne a večer nás navíc čekal i nočák, takže nemělo cenu se hned první den utočit. V jedenáct jsme si tak stihli skočit na bowling, který mi sice tentokrát moc nešel, ale aspoň byla zábava. Odpoledne jsme už ale vyrazili na novoměstské tratě - na okruhu dlouhém 3,2km bylo sněhu dost jak na bruslení, tak klasiku. Oproti Mísečkám, kde jsou okruhy delší, ale najíždění kilometrů bylo mnohem nepříjemnější (kvůli neustálému ježdění na jednom okruhu) - mimochodem převýšení na celém okruhu bylo okolo 100m. Natočil jsem necelých 25km a spokojený vyrazil zpátky k penzionu (asi 1,5km odtud).

Mapa nočáku

Sotva jsme se stihli navečeřet a jelo se na nočák. Cesta byla docela dlouhá (a navíc trochu poznamenaná blouděním), takže jsem na start dorazili okolo půl sedmé. Následoval intervalový start na 7km dlouhou trať, která začínala scorelaufem, a pak už pokračovala normálně. Bohužel jsem udělal menší chybku, a tak (protože jsem startoval skoro poslední) mě doběhl sběrač reflexů Danáč. Chvilku jsem běžel s ním, ale pak mi utekl a já už běžel trať, na které nebyly kontroly. Nočák se tak změnil spíš v rychlý běh terénem - na dohledávkách jsem se moc nezastavoval, abych hledal přesné umístění kontroly - zajímalo by mě na kolika kontrolách jsem skutečně byl. I přes menší zkrácení jsem v lese strávil něco přes hodinu a vrátil se úplně mrtvý. Ono taky není divu, když v lese bylo skoro víc sněhu než na tratích (15cm odhadem) a navíc to rozhodně nebyla rovinka. Postupy jsem tentokrát raději ani nekreslil...

P.S. Pokračování zase zítra

Žádné komentáře: