neděle 15. února 2009

Náročný víkend

Zimní příprava pokračuje a každým cyklem je náročnější a náročnější. Tento týden byl posledním v mém 4. tréninkovém cyklu. Obvykle odpočinkovější období tentokrát mělo dost obtížný závěr. Po mém čtvrtečním maturitním plese a páteční rekonvalescenci byl nejprve v sobotu 100minutový mapový trénink při testování mapy u Chlumce a dnes dlouhé tempo na Biřičce. Právě nedělní trénink mě stál vcelku dost sil, ale těch 4x1,5km po namrzlých lesních pěšinách jsem nakonec zkousnul, byť v posledním okruhu mě přepadla taková únava, že jsem myslel, že už nedoběhnu. Po obědě jsem pak na hodinku usnul, což pomalu začíná být nebezpečnou nedělní tradicí (a to na neděli obvykle naspím nejvíc hodin). Zdá se, že se v tomhle ohledu začínám vracet do dětských let...

Žádné komentáře: