neděle 21. září 2008

Další rozporuplný víkend

Doběh MČR

No, mám za sebou další vychybované závody :) MČR na klasice se mi znovu vůbec nepovedlo, vrcholem čehož byl sobotní nepostup do finále A o 9 vteřin. Chyb jsem v lese vytvořil nepočítaně - celkem nad 4,5 minuty. Jediným pozitivem bylo snad to, že se mi běželo hodně dobře...
V neděli jsem si (trochu) spravil náladu dalším vyhraným B-finále (už asi 2. nebo 3.), byť ani tenhle výkon nebyl úplně bez chyb (2,5 min na těch větších). Ale zase se mi běželo výborně, jen mě na jednou postupu začala strašně bolet žebra, která mám asi dva týdny naražená, až jsem skoro nemohl dýchat (ale běžet se dalo, takže to zas tak hrozné nebylo, jen bolestivé...) - naštěstí to asi po kilometru odeznělo, takže jsem závod mohl v pohodě dokončit.
P.S. Nějaké podrobnější info sem dám během pár dní - byť asi není moc k čemu :(

Žádné komentáře: