pondělí 2. září 2024

VT Švédsko '24

Po pěti letech zase ve Švédsku, tentokrát se slávistickým žactvem a dorostem. Bylo to náročné, ale byla to paráda!

Foto zájezdu (na cestě na místo)

Z lesa

Podobně jako v předchozích několika kempech jsem jel pomáhat při roznosu/sběru a poprvé výrazněji i při rozborech. To v reálu znamenalo, že jsem se přes den skoro vůbec nezastavil, jídlo dojídal se zpožděním a už studené, prostě tak jak to má být :) Přestože nás jelo na necelých 40 trénujících 10 dospělých, tak bych si troufl říct, že se tam z nás nenudil snad nikdo.

Na kochačku po posledním tréninku

Fajn bylo i to, že jsem se po 19 letech vrátil na místo činu, do klubovny Finspångu, kde jsem začal svou severskou orienťáckou cestu. Při výletu jsme zajeli na Göta kanál i do Linköpingu, kde jsem taky už byl. Takže došlo i na trochu nostalgie.

Klubovna Finspångu (s tělocvičnou trochu skrytou za stromy)

Göta kanál a zdymadla na něm

Jeden z tréninkových okruhů, které jsem stavěl

Hlavní ale bylo trénování - i s pomáháním jsem si dokázal docela zaběhat, takže za tenhle kemp jsem měl v nohou okolo 90 kilometrů, což za 8 dní (a 12 tréninků/závodů) není málo. A rozhodně je to trénink, který už jsem dlouho neměl. Každý den jsem ale poctivě chodil do sauny a překvapivě jsem to celé zvládl bez nějakých bolístek (asi pomohla i měkká podložka, o tom žádná). Na konci už jsem byl ovšem se silami na krajíčku a trvalo mi celý týden, než jsem se z toho tak nějak oklepal.

Byla to každopádně super akce a jsem rád, že mě na ni na jaře Marťa oslovila. Rád si to někdy zopakuji!

Na závěr ještě dvě mapy s postupy:

Čtvrteční middle pořádaný OK Kolmården - asi jediný vyloženě nepovedený trénink - do lesa jsem šel hodně rozhozený a podle toho to i dopadlo

A závěrečný middle už na cestě zpět - oblasťák u Linköpingu - v podstatě čisté (s drobnými chybkami), dostal jsem vyloženě na běhu - rychlý terén, ale místy vyloženě za odměnu

Žádné komentáře: