pondělí 6. května 2024

Liga Vysočiny Lubná

Na poslední chvíli klaply první letošní závody - Liga Vysočiny v Lubné. A byl to hodně rozporuplný zážitek. Závody se mi líbily, ale vůbec jsem si neporozuměl s mapou. Po dlouhé době mám pocit, že to mapově nesedělo - u 7. kontroly už jsem málem hledání vzdal (ono špatně se hledá výrazný strom mezi dalšími výraznými stromy, co nejsou v mapě) a u 10. kontroly jsem měl mapu tak poctivě načtenou, že při přiběhnutí k bažince na světlině jsem poslušně zahnul doleva na domnělou bažinku v lese (tak jak mi říkala mapa) - jen, abych zjistil, že jsem byl správně a jen ta poctivá světlina v mapě nebyla. U 14. kontroly už jsem se nechal malými hustníčky navíc (které byly před mým malým hustníčkem s kontrolou) rozhodit jen trochu. Lehké (jen milimetrové) otazníčky mám i u 1. a 11. kontroly - tam to ale dost možná bylo zcela na mé straně. Stejně jako nezvládnutý směr v hustníku na 12. kontrolu a vydání se po prasečí stezce v polovině postupu na 17. kontrolu.

Mapa H21C s mými postupy

Pozorný čtenář si jistě spočítá, že jsem jmenoval zhruba polovinu kontrol... No, byla to tragédie. Za kterou si ale do velké míry můžu sám :) Ostatně, jak už to tak bývá, vyhráli ti, co vyhrát měli, takže regulérní to evidentně bylo. Tak či tak, byl to oblastní žebříček. A když si odmyslím moje potýkání se s mapou, byl to závod, za který jsem moc rád!

Žádné komentáře: