pondělí 11. října 2021

ŽB Morava Bystrc

Alespoň krátce k předminulému víkendu, kdy jsem odběhl klasiku žebříčku B u Brna. Terén přímo navazoval na les z červnové jihomoravské ligy a jelikož jsem se v něm celkem dost naběhal (vesměs po cestách) během mých studentských let, chtěl jsem se do něj podívat i s mapou.

Na doběhu - foto: TBM facebook

Nutno říct, že závod mi vůbec nesedl fyzicky. Už od začátku to bylo utahané, pak mi i přestalo být dobře od žaludku a okolo poloviny to byla dost krize, která se projevila i do mapy. Takže pár zbytečných chyb a ne moc dobrý výkon. Ale i to je život :)

Trať H21B s mými postupy

S ohledem na počet naspaných hodin mě to jen utvrdilo v tom, že jsem udělal správně, když letos dostala před závoděním přednost rodina. Tak jsem aspoň fandil na štafety a družstva na dálku přes mezičasy (mimochodem, přes víkend jsem měl lehkou virózu, takže dvojnásob dobře, že jsem vynechal). Ale věřím za rok to sobě i týmu vynahradím!

Žádné komentáře: