neděle 31. ledna 2021

Lednový trénink

Leden utekl jako voda. Spousta práce ve škole i finišující rekonstrukce znamenaly, že nebylo moc času se zastavit - až ke konci měsíce jsem mohl v tempu trochu povolit. I tak se mi ale dařilo pravidelně běhat a z lednového tréninku mám vyloženě radost.

Z tréninku v Toulovcových Maštalích

Asi největší radost mi dělají pravidelné tempové tréninky, které se mi daří plnit každý týden a postupně je vidět hezký posun. Tak snad mi to vydrží až do jara a bude to poznat i v lese během závodů (byť pro ně ještě budu muset vyladit nějaké tréninky kopců, kterých se v Hodoníně úplně nedostává).

Mapový trénink Hořička (do 16. kontroly, kdy už jsem hodně setmělo) - ve sněhu s podkladem listí to dost klouzalo :)

Mapový trénink Toulovcovy Maštale - ke konci už asi únava (paralelní chyba na sedmou kontrolu, na osmičku už to bylo cílené oběhnutí) - na druhou mapu po čtyřech měsících to ale nebylo zlé

V lednu jsem se zároveň poprvé od podzimu dostal i na mapové tréninky, když jsem maximálně využil moji návštěvu Hradce kvůli doktorovi. No a cestou tam se dostalo i na běžky ve Žďáře nad Sázavou, takže jsem měl alespoň drobné zpestření jinak čistě běžecké přípravy.

Z běžek ve Žďáře nad Sázavou

Žádné komentáře: