pátek 25. května 2018

MČR sprint a ŽA Tábor

Pomalu už doháním blogerské zpoždění a alespoň krátce se vracím k minulému víkendu, kdy v Táboře proběhlo mistrovství ve sprintu a hned vedle města i žebříčkový závod na middlu. Hned na úvod musím říct, že to byly moc fajn závody, které jsem si především přijel užít - a to se povedlo :)

V Táboře jsem zatím sprint neběžel, ale slyšel jsem o něm spoustu pozitiv. Terén ovšem ještě překonal mé očekávání. Trať H21A mě dostala hned pod tlak (zejména tím, že jsem ani nevěděl, že mapový start je hned u map, to mohlo být výrazněji označené). Bohužel hned na čtyřku jsem měl drobné zatmění a dal jsem si jeden blok navíc. Pak už to celkem šlo, jen na osmičku jsem dal pár kroků do špatné uličky, ale hned jsem se vrátil. Celkově se mi sprint hodně líbil a přestože jsem teď několik měsíců neběhal v rychlosti, tak ten výsledek nebyl tak strašný. A navíc jsem si konečně vyzkoušel i bezkontaktní ražení!

 Trať H21A s mými postupy - tentokrát si GPS s terénem moc nesedla, takže nemá cenu koukat na rychlost běhu, záznam je spíš "nalámaný", aby alespoň schematicky ukazoval moje postupy

Druhý den jsem na middlu (opět H21A) startoval až v závěru pole a užíval si tak prošlapaných pěšinek. Protože jsem měl bez tréninku obavy z délky, držel jsem se pasivní strategie a snažil se co nejvíc vyhýbat zbytečnému stoupání. Ne vždy se to povedlo, ale myslím, že pro danou trať to nebyla špatná taktika. Navíc jsem šel víceméně čistě (až na osmičku, kde jsem ale tušil, že jsem ještě o údolí dřív), takže většina ztráty byla na běhu. Ale i tak super výsledek na konci první třetiny.

Trať H21A s mými postupy

Teď mě po týdnu s poměrně málo naspanými hodinami čeká má oblíbená trojkombinace u Plzně. Platí můj hlavní jarní cíl - ve zdraví si to užít. Tak se těším, co si pořadatelé připravili, z předstartovních informací to vypadá, že to bude stát za to.

Žádné komentáře: