středa 9. září 2015

Béčka u Benešova

Po posledních týdnech plných závodů a soustředění jsem celkem uvítal trochu volnější uplynulý víkend, během kterého jsem si střihl jen rovinatý middle poblíž Boskovic (ano, i tam se dala najít rovina). Zároveň to byl i pěkný trénink směrem k MČR štafet a družstev, protože se závodilo ve vysoké rychlosti, takže bylo fajn se trochu otestovat a zjistit, kde jsou ještě slabé stránky.

Mapa H21B s postupy

Byť s výsledkem nejsem úplně spokojený, dojmy nejsou úplně negativní - tempo jsem držel slušné (a 40 minut jsem v něm vydržel) a i v rychlosti jsem celkem zvládal mapu. Zvlášť v pasážích v čistém lese (a s minimem orientačních bodů) jsem měl i hodně dobré mezičasy. Bohužel jsem vyrobil tři chyby, všechny v hustníkových pasážích, kde jsem si nedokázal dostatečně zpomalit a šel do zbytečného rizika. Na to si budu muset dávat pozor.

Celkově vidím svoji podzimní formu pozitivně, snad to bude lepší než na jaře. Bohužel mě teď trochu pobolívá achilovka, ale třeba mi trocha volna a odpočinku pomůže moje výkony ještě nakopnout :)

Žádné komentáře: